A Capcom legújabb, saját fejlesztésű akció RPG szerepjátékában egy minden eddiginél autentikusabb fantáziavilágba csöppenhetünk, ahol harci gúnyánkat magunkra öltve egy az egész világot fenyegető félelmetes sárkány nyomába eredhetünk. A játék története egy hatalmas nyílt világban teljesedik ki, amiben még a műfajtól is szokatlanul nagy szabadságot kapunk: szó szerint bárkivel szóba elegyhetünk – akik normál szinkronhanggal válaszolnak kérdéseinkre! -, bárhová elkalandozhatunk, felfedezőútra indulhatunk, vagy akár belevághatunk a 200 mellékküldetés egyikébe!
A Dragon’s Dogma alatt duruzsoló (legújabb verziójú) MT Framework motornak köszönhetően a játék nem csak hogy hatalmas bejárható területeket pakol a képernyőre, de mindezek mellett páratlan grafikával is kényezteti látószerveinket, ám a Dragon’s Dogma nem csak szépségével emelkedik ki a tömegből: a Capcom fejlesztői rengeteg olyan játékmeneti újítást pakolt a programban, amitől az egészet frissnek érezhetjük majd.
A történet kimenetelét döntéseinkkel befolyásolhatjuk és az integrált fejlődési rendszer is kellően átgondolt, logikus felépítésű lesz (A rendszerrel mi is megismerkedhetünk a hamarosan elérhető demó által!) A játékban összesen 10 karakterosztály közül választhatunk, melyek a következők: Fighter, Warrior, Mystic Knight, Strider, Ranger, Assassin, Mage, Sorcerer és Magic Archer. A sztori teljesítésében nem leszünk egyedül, ugyanis 3 gépi segítőnk is akad majd, akiket – bár nem közvetlenül, de bizonyos utasításokkal mi magunk is irányíthatunk. Persze ez önmagában még nem nagy kunszt, de ha hozzávesszük azt a tényt, hogy ezek a bajtársak képesek megörökölni az általunk megszerzett tudást, s velünk együtt fejlődnek, továbbá képesek önállóan harcolni és cselekedni, akkor láthatjuk, hogy a Capcom megoldása jóval komplexebb az eddig látottaknál.
|