A játék története szerint egy teljesen új mágia-hullám önti el Amalur világát. A megfoghatatlan, de irányítható energia teljesen az õrületbe kergeti az éppen aktuális fõgonoszt, aki úgy dönt: itt az idõ ahhoz, hogy hatalmas trónt építsen, és véres háborúkat vezessen az emberek ellen. Ráadásul az õ oldalán olyan Fey harcosok vannak, akik haláluk után szinte azonnal újra életre kelnek, mintha nem ismernének végsõ pihenést. Egy ilyen haderõ ellen az egyre elkeseredettebb küzdelem megnyerhetetlennek látszik - egészen addig, míg meg nem születik a Kiválasztott - a játék fõszereplõje, akit Te alakítasz. Olyannyira, hogy minden tulajdonságát (faj, arc, bõrszín, haj, stb) te választhatod ki, hogy a preferenciáidnak megfelelõ karakterrel indulhass útnak. Ez a karakter azért különleges, mert egy kisérlet eredményeképpen õ is visszatért a holtak sorából, és egy olyan képességet hordoz magában, aminek köszönhetõen talán megfordítható lesz a háború menete, és lesz esély arra, hogy az ismert fajok és kultúrák ismét békében éljenek majd. Béke... de ahhoz még sok-sok harcon kell átverekednünk magunkat!
A Kingdoms of Amalur egy hatalmas területen játszódik, nyílt, már-már az MMORPG-kre vagy a mûfaj nagy klasszikusaira emlékeztetõ területekkel. Itt megyünk majd végig a történet fõszálán, de itt vehetjük fel a tucatnyi mellékküldetést is, hogy még jobbak, még erõsebbek legyünk - és persze hogy még több jutalmat kapjunk. A játékban három alapvetõen eltérõ harcstílus (közelharc nehézpáncéllal, pajzzsal és karddal, lopakodás és varázslás) közül választhatjuk ki azt, ami nekünk igazán megfelel, majd az akciójátékokra emlékeztetõ pörgõs, látványos - és jól irányítható - harcok után ebbe az irányba fejleszthetjük karakterünket. A három harcstílus kellõképpen eltér egymástól ahhoz, hogy egy végigjátszás után akár mehetünk még egy (vagy két) kört, ezúttal teljesen más stílusban. A játék természetesen egy rakás megszerezhetõ ritka tárggyal és fegyverrel próbálja majd motiválni a harcosokat arra, hogy kutassák fel az elrejtett kincseket, oldják meg a küldetéseket - vagyis éljék bele magukat a játékba. Mindezt ráadásul bámulatos, folyékonyan futó, káprázatos színekkel dolgozó grafikus motor mellett élvezhetjük: az eredmény a generáció egyik legjobb, legkellemesebb kalandja lesz, az már most látszik.
|