A Need for Speed: Rivals (nem szabad összetéveszteni a 2005-ben PSP-re megjelent Need for Speed: Underground Rivals című epizóddal, ahhoz semmi köze) a legfrissebb, a két csapat által némileg módosított Frostbite 3 grafikusmotorra épül. Ennek jótékony tulajdonsága az volt, hogy a fejlesztés könnyebben és gyorsabban zajlott, míg a kész termék nagyon részletes kidolgozást kaphatott, ami meg tudja mutatni, mire képes a motor és az egys platformok. Természetesen a játék az Xbox One-on és a PlayStation 4-en lesz a legszebb, s itt több játékos tudja majd egymással tölteni az idejét, ám az alapvető funkciókat, a játékteret és a lehetőségeket tekintve semmi különbség nem lesz a jelenlegi generáció és a közeljövő masináin futó változat között.
Minden platformon élvezhetjük majd a fiktív Redview County vendégszeretetét, mely igazi paradicsom azoknak, akik az illegális versenyzés világában az élre akarnak törni. Játékosokként az lesz a feladatunk, hogy ebben a szabadon bejárható városban a versenyek és ilyen-olyan kihívások teljesítésével feljebb araszoljuk a ranglétrán, ameddig mindenki fel nem néz ránk, ám lehetőségünk lesz arra is, hogy a rend őreként magunkfajta versenyzőket kapcsoljunk le. Egyszóval valami olyasmit kell elképzelni, mint a Hot Pursuit-játékok esetében, azzal a különbséggel, hogy itt részletesen átszabhatjuk a versenyzésre használt autóinkat, matricákat, egyedi rendszámtáblát és teljesítményfokozó kiegészítőket aggatva rájuk, illetve nem szabad megfeledkezni a bevezetőben már említett összekapcsolt élményről sem.
|