A játék az ejtőernyős osztag bevetéseit dolgozza fel.
Korábban a MOH játékokat (csak úgy, mint a Call of Duty szériát) sok támadás érte a scriptelt játékmenet és az újrajátszhatóság totális hiánya miatt. Nem volt választásunk, mikor, hol hatoljunk be az adott épületbe, nem volt ráhatásunk a körülöttünk lévő világra, és az összes ellenség minden egyes visszatöltéskor szakasztott ugyanonnan tört életünkre, mint korábban. Nos, kérem, ezennel ez másként lesz! Mivel egy ejtőernyőst személyesítünk meg, Az ugrásunk sikere nagyban befolyásolja majd a játék további menetét. Az egész procedúra ugyanis szabadon játszható, mi több, véletlenszerű lesz. Ha túl vagyunk az eligazításon, tisztába lettünk a csapat tagjainak találkozási pontjával, jöhet maga, a tényleges ugrás, ami viszont nem olyan egyszerű dolog. A gép ki van szolgáltatva a természet, valamint az ellenséges erők szeszélyeinek, és emiatt minden egyes ugrásunk másként zajlik le majd. Elsőre lehet, hogy minden rendben megy. A szél nem fújja arrébb a repülőt, a helyszín tiszta, és a találkozási pontra is időben odaérünk. Ám ha meghaltunk, és újratöltjük a küldetést, elképzelhető, hogy a gépet az ugrás előtt találat éri. Ilyenkor nincs mit tenni, ugrani kell, nem számít, hol vagyunk. Lehet, hogy pont egy német géppuskafészek mögött érünk földet, és a bozótosban bujkálva kell biztosítanunk a terepet, sőt, még egy háztetőn és fán is kiköthetünk. A találkapont meg ki tudja, milye messze van még…
|