A Gyűrűk Ura történetét talán senkinek nem kell bemutatni. Annyira nem, hogy a játékban ügyesen ki is kerülik azt, és leginkább arra fókuszálnak, hogy miközben Frodóék az Egy Gyűrűt megpróbálják Mordorba eljuttatni, addig más kiválasztott hősök azon munkálkodnak, hogy a gonosz erőinek figyelme valahogy elterelődjön - leginkább felénk. Mi irányítjuk azokat a hősöket (a változatosság és az eredetiség kedvéért egy harcost, egy kószát és egy mágust), akiknek ez a feladat jutott. Nem hangzik túl izgalmasan? Ez sajnos abszolút érthető, és nem igazán segít a problémán az sem, hogy a játék az első órákban minden elképzelhető LOTR-klisét bevet, de nagyon szerencsétlen módon teszi. Az eredmény? Bugyuta párbeszédek, ötlettelen ellenfelek és főellenfelek. Hogy ez kinek mekkora problémát jelent, az persze már más kérdés: az azonban biztos, hogy a War in the North nem az egyedi kaland ígéretével próbálja meg elcsábítani a játékosokat, hanem inkább az ügyes, élvezetes játékmenetével.
|